انرژی تهران

معرفی محصولات کولرانرژی

انرژی تهران

معرفی محصولات کولرانرژی

متراژ قابل استفاده و مزیت بخاری انرژی مدل 430

بخاری کارگاهی ۴۳۰ انرژی جهت گرمایش موضعی برای فضاهایی تا متراژ  500- 1000 متر مکعب مورد استفاده قرار می گیرد ,یکی از مزایای این بخاری انرژی چرخدار بودن آن می باشد که سبب جابه جایی آسان می شود هم چنین مجهز به کاربراتور 100cc و شیر برقی می باشد.

نوع سوخت و کاربری بخاری انرژی 430

 بخاری انرژی مدل 430  با دو نوع سوخت نفت سفید و گازوئیل کار میکند از کاربری ها آن میتوان به قابل استفاده بودن  در در کارگاه ها, کارخانه صنعتی ,تعمیرگاه و خشک کن ساختمان های در حال ساخت اشاره کرد.

گارانتی و مصرف سوخت بخاری انرژی مدل 260

عدد مصرف سوخت یعنی ۳٫۲ متر مکعب در ساعت برای بخاری کارگاهی گازی 260 ، در شرایط تنظیم روی حداکثر حرارت و با کار دائم در طول یک ساعت درنظر گرفته شده است؛ ولی میزان واقعی مصرف سوخت بر اساس شرایط معمول، حدود ۳۰ درصد از عدد فوق کمتر خواهد بود. این بخاری انرژی در صورت نصب توسط سرویسکار مجاز شرکت انرژی دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

نوع سوخت و جزئیات هیتر انرژی مدل 618

نوع سوخت مینی هیتر انرژی مدل ۶۱۸ فن دار ; گاز طبیعی , توان حرارتی ورودی دستگاه ۱۸۰۰۰ کیلو کالری در ساعت , مصرف سوخت آن ۱٫۹ متر مکعب در ساعت, ابعاد هیتر ۶۱۸,  60.5*76.5*51.5  سانتی متر, وزن محصول با بسته بندی ۴۵ کیلو گرم و قطر دودکش ۱۰ سانتی متر است.

توضیحات دودکش هیتر انرژی مدل 845

هیتر انرژی مدل 845 دارای دودکش دو جداره می باشد که وظیفه انتقال موند اکسید کربن و محصولات احتراق را به بیرون محیط و تامین هوای مورد نیاز احتراق را از بیرون برعهده دارد پس از فرمان ترموستات محیطی به شیرگاز و همزمان به اگزاست فن هوای تازه محفظه احتراق شده و به وسیله جرقه زن اتوماتیک مشتعل شده است  که پس از رسیدن به دمای تنظیم شده به صورت خودکار خاموش میشود و مجددا به صورت اتوماتیک روشن میشود که این امر آسایش  را برای مصرف کننده به ارمغان می اورد و همینطور این ویژگی سبب گردیده که مصرف سوخت سالیانه کمتر شود