انرژی تهران

معرفی محصولات کولرانرژی

انرژی تهران

معرفی محصولات کولرانرژی

توضیحات هیتر انرژی 640 فن ایرانی

هیتر انرژی مدل ۶۴۰ فن ایرانی یکی از انواع تجهیزات گرمایشی است که به صورت مستقیم هوای محیط را گرم میکند و به نوعی ایجاد فضای گرم موضعی می نماید.

در بین روش هایی که برای گرمایش محیط های صنعتی استفاده میشود  هیتر گازی یکی از بی نظیرترین روش های گرمایشی برای گرم کردن محیط های صنعتی و تجار ی می باشد.

جزئیات و مصرف سوخت بخاری انرژی مدل 460

وزن بخاری کارگاهی 460 با بسته بندی۵۲ کیلوگرم, توان حرارتی ورودی حداکثر 50000 کیلو کالری در ساعت ,عدد مصرف سوخت یعنی ۵٫۳ متر مکعب در ساعت برای  بخاری انرژی مورد نظر  ، در شرایط تنظیم روی حداکثر حرارت و با کار دائم در طول یک ساعت درنظر گرفته شده است؛ ولی میزان واقعی مصرف سوخت بر اساس شرایط معمول، حدود ۳۰ درصد از عدد فوق کمتر خواهد بود.

ابعاد و نحوه انتخاب کردن بخاری انرژی مدل 460

ابعاد بخاری انرژی مدل 460 کارگاهی 92*76*155 سانتی متر,بدون نیاز به برق و نصب دودکش برای این بخاری در فضاهای بسته الزامی می باشد.

پس از تعیین متراژ,  ارتفاع سقف, نوع کاربری و منطقه جغرافیایی خود بخاری مورد نظر را میتوانید انتخاب و خریداری نمایید.

مکان های مورد استفاده و نوع گرمایش بخاری انرژی 460

بخاری انرژی مدل ۴۶۰ کارگاهی جهت گرمایش موضعی برای  مکان های صنعتی کارگاه ها تعمیرگاه ها خشک کن ساختمان های در حال ساخت و برای متراژ ۵۰۰-۹۵۰ متر مکعب مورد استفاده قرار می گیرد

هم چنین گرمایش تولید شده از این بخاری انرژی موضعی بوده یعنی دور تا دور محصول و به صورت ۳۶۰ درجه توزیع می شود

جزئیات و گارانتی بخاری انرژی مدل 450

توان حرارتی ورودی بخاری نفتی گازوئیلی 450 انرژی حداکثر ۵۰۰۰۰ کیلو کالری در ساعت ,وزن محصول با بسته بندی ۸۵ کیلوگرم,

حجم باک بخاری ۲۸ لیترو ابعاد آن  75*103*155 سانتی متر, این بخاری انرژی  در صورت نصب توسط سرویسکار مجاز شرکت انرژی دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.