انرژی تهران

معرفی محصولات کولرانرژی

انرژی تهران

معرفی محصولات کولرانرژی

کولر 4000 (شرکت آبسال)

 رده مصرف انرژی این دستگاه F و تعداد دور قابل تنظیم برای سرعت موتور آن ۲ می باشد. ابعاد دریچه هوادهی کولر ۴۰۰۰ شرکت آبسال  براساس میلی متر به ترتیب ۴۸۸ (ارتفاع)، ۴۸۰ (عرض) و فاصله آن از کف کولر ۳۱۸٫۵ میلی متر است

کولرهای کم مصرف شرکت آبسال

کولرهای آبی کم مصرف شرکت آبسال مجهز به موتور پر قدرت و کم مصرف 370 واتی می باشد که بدون سر وصدا (Soft Start) خاموش و روشن می گردد، لازم بذکر است این قابلیت از ایجاد شوک های ناگهانی در هنگام روشن و یا خاموش شدن کولر آبی جلوگیری می کند.

آبسال( کولرهای پشت بامی)

یکی از ویژگی های عمومی کولرهای پشت بامی آبسال این است که به منظور جریان بهتر هوا و تبخیر آب ، پوشالها با ضخامت یکسان در تمام سطوح پخش گردیده و با دستگاه های اتوماتیک دوخته شده است به همین علت از ورود گرد و غبار به درون اتاق جلوگیری کرده و هوای خنک و مطبوعی را برای شما به ارمغان می اورد.

کولر 7000 آبسال


کولر پشت بامی ۷۰۰۰ آبسال  مدل AC70 مجهز به موتوری با قدرت ۰٫۷۵ اسب بخار و حداکثر میزان هوادهی ۵۹۵۰ متر مکعب در ساعت (۴۹۰۰ فوت مکعب در دقیقه) می باشد.

کولر AC35 شرکت آبسال

حداکثر فضایی که برای کولر AC35 شرکت آبسال توصیه می شود ۱۸۰ مترمکعب در شرایط متعادل است. رده مصرف انرژی این دستگاه F و تعداد دور قابل تنظیم برای سرعت موتور آن ۲ می باشد.