نمایندگی کولرهای انرژی

کولر سلولزی 7000 انرژی کولر سلولزی 5500 انرژی شرکت کولرانرژی کولرانرژی
کولر سلولزی 7000 انرژی

قیمت : تومان

جزییات بیشتر

کولر سلولزی 5500 انرژی

قیمت : تومان

جزییات بیشتر

کولر پالا 7500 انرژی

قیمت : تومان

جزییات بیشتر

کولر پالا 6000 انرژی

قیمت : تومان

جزییات بیشتر

مشخصات کولر سلولزی پالا انرژی مدل 7500

از مزایای کولر ۷۵۰۰ انرژی می توان مصرف پائین برق، نصب و راه اندازی آسان و سرمایش سازگار با محیط زیست را نام برد.ویژگی مهم دیگر این کولر انرژی استفاده از ریموت کنترل می باشد که قابلیت تنظیم و کنترل آسان عملکرد دستگاه را از راه دور مهیا می سازد

اولین تمایز ظاهری کولر آبی جدید هوشمند انرژی (سری پالا) کاور پلاستیکی مقاوم ، سبک و راحت آنها است که موجب راحتی در بازکردن و قراردادن مجدد آنها در بازدیدها و سرویس های دوره ای کولرهای آبی فوق می گردد

۲٫این کولرهای هوشمند (سری پالا) دارای فیلتر هوای قابل شستشو بین کاور بیرونی و پدسلولزی به منظور جذب گردوغبار و ذرات معلق هوا قبل از رسیدن و نفوذ آنها در پد سلولزی می باشند.

۳٫در کولرهای هوشمند سلولزی انرژی بجای نصب فلوتر جهت پر کردن آب تشتک کولر از یک عدد سطح سنج به همراه شیر برقی اتوماتیک ورودی آب به تشتک کولر که مجهز به فیلتر آب نیز می باشد استفاده گردیده است .

استفاده از پد سلولزی بجای پوشال در کولر های آبی ، بدلیل قرارگیری لایه های منظم ، موج دار و یکنواخت سلولز در کنار هم و در نتیجه وجود بیشترین سطح تماس موثر بین هوای عبوری و سطح مرطوب پد سلولزی ، باعث ایجاد خنکی بیشتر ( حدود ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد بیشتر از کولرهای با پوشال ) و عدم انتقال ذرات معلق هوا و باکتری ها به داخل کانال کولر می گردد .

قابل توجه مشتریان عزیز:

برای واحدهای آپارتمانی که در بالاترین طبقه ساختمان باشند و سقف آنها مستقیما در معرض تابش نور شدید و گرم آفتاب تابستان قرار دارند تا متراژ ۱۶۰ مترمربع از مدل EC 0750 انرژی استفاده نمایید.

برای آپارتمان هایی که در طبقات وسط ساختمان قرار دارند و سقف آنها در معرض تابش مستقیم نور آفتاب نمی باشد ،   تا متراژ ۱۷۵ مترمربع از مدل EC 0750 استفاده نمایید.

مشخصات کولر سلولزی انرژی مدل 5500

کولر آبی سلولزی 5500 انرژی Energy مدل EC5.5 مجهز به موتوری با قدرت 0.5 اسب بخار و حداکثر میزان هوادهی 6630 متر مکعب در ساعت (هر متر مکعب بر دقیقه معادل 1.699 فوت مکعب در دقیقه است) می باشد. ویژگی اصلی این کولر استفاده از پد سلولزی به جای پوشال های معمولی است که مزیت هایی از قبیل بازده بیشتر، مصرف برق کمتر، رسوب گیری کمتر، قابلیت جذب آب بیشتر و عدم تشکیل قارچ بر روی پوسته (که باعث بروز بیماری های قارچی و آلرژیک دستگاه تنفسی می شود) را فراهم می کند. رده مصرف انرژی کولر 5500 انرژی E و تعداد دور قابل تنظیم برای سرعت موتور آن 2 می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به سقف شیب دار، لاستیک های لرزه گیر و استفاده از خار فنری در اتصال قطعات بدنه (به منظور تسهیل دمونتاژ محصول برای عبور و یا نصب در شرایط خاص و شل نشدن پیچ ها) اشاره کرد. ابعاد دریچه هوادهی کولر سلولزی انرژی مدل 5500 براساس میلی متر به ترتیب 540 (ارتفاع)، 520 (عرض) و فاصله آن از کف کولر 425 میلی متر است.

مشخصات کولر سلولزی بالازن انرژی مدل 6000

کولر  سلولزی بالازن انرژی  مدل  6000(VC6.0) با گرفتن هوای بیرون و عبور دادن آن از پد سلولزی هوای خنک را تأمین می کند.

از ویژگی های منحصر بفرد این کولر آبی مصرف پائین برق، نصب و راه اندازی آسان و سرمایش گاز با محیط زیست می باشد. پد سلولزی در واقع واسط تبخیر کننده آب است که دارای مزایای ذیل می باشد؛ قرارگیری ورق های سلولزی که به صورت منظم و موج دار می باشند که سه مزیت دارد؛ افزایش بازده سرمایش در مقایسه با پوشال معمولی، کاهش برق مصرفی، عمر مفید بیشتر به دلیل خاصیت خود تمیز کردن و رسوب گیری کمتر به دلیل حرکت بیشتر هوا و شستشوی گرد و غبار.کولــر ســلولزی تــا شــرایط دمایــی ۴۰°c پاســخگو اســت ، در حالــی کــه کولــر پوشـالی حداکثـر و در بهتریـن حالـت تا شـرایط دمایـی ۳۷ °c.   ویژگی کولر سلولزی بالازن ۶۰۰۰ انرژی:

1)سیسـتم جلوگیـری از بـرق گرفتگـی (RCCB)در صورتـی که میزان نشـتی برق در سیسـتم سـیم کشـی برق کولر، بیش از ۳۰میلی آمپر (حد خطر برای انسـان) باشـد، عملکـرد کولر به صـورت اتوماتیک قطع مـی گردد.2)قابلیـت قطـع دو قطـب: قطـع کامل فـاز و نول کولرسـلولزی بـرای حفاظت در مقابـل خطاهای ناشـی از سـیم کشـی اشـتباه فاز و نـول در هنـگام نصب کولر

مشخصات کولر سلولزی انرژی مدل 7000

کولر آبی سلولزی ۷۰۰۰ انرژی Energy مدل EC7.0 مجهز به موتوری با قدرت ۰٫۷۵ اسب بخار و حداکثر میزان هوادهی ۸۲۸۰ متر مکعب در ساعت (۴۸۷۰ فوت مکعب در دقیقه) می باشد. ویژگی اصلی این کولر استفاده از پد سلولزی به جای پوشال های معمولی است که مزیت هایی از قبیل بازده بیشتر، مصرف برق کمتر، رسوب گیری کمتر، قابلیت جذب آب بیشتر و عدم تشکیل قارچ بر روی پوسته (که باعث بروز بیماری های قارچی و آلرژیک دستگاه تنفسی می شود) را فراهم می کند. رده مصرف انرژی کولر ۷۰۰۰ انرژی E و تعداد دور قابل تنظیم برای سرعت موتور آن ۲ می باشد.از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به سقف شیب دار، لاستیک های لرزه گیر و استفاده از خار فنری در اتصال قطعات بدنه (به منظور تسهیل دمونتاژ محصول برای عبور و یا نصب در شرایط خاص و شل نشدن پیچ ها) اشاره کرد.

بهره گیری از پد سلولزی در کولر آبی ۷۰۰۰ انرژی به دلیل ساختار هندسی منظم، موجب  یکنواخت شدن توزیع آب بر روی آن و در نتیجه ایجاد خنکی بیشتر می شود.هزینه ی اولیه ی یک سیستم سرمایش تبخیری حدود یک چهارم سیستم تبریدی، برای شرایط یکسان محیطی می باشد که این امر برای مصرف کننده بسیار حائز اهمیت می باشد.

ابعاد دریچه هوادهی کولر سلولزی ۷۰۰۰ انرژی EC7.0 براساس میلی متر به ترتیب ۵۴۰ (ارتفاع)، ۵۲۰ (عرض) و فاصله آن از کف کولر ۴۲۵ میلی متر

در صورتیکه محل نصب کولر آبی مورد نیاز شما در بام ساختمان است , لطفا قبل از خرید به ابعاد کولر آبی مورد نیاز (که در جدول مشخصات فنی آورده شده است) و امکان عبور آن از درب خرپشته بام ساختمان دقت فرمائید.

قیمت کلیه کولرهای آبی سلولزی انرژی ارائه شده در انرژی تهران به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ گردیده است.

هیچ محصولی یافت نشد.

در حال بارگذاری ...